Gadżety reklamowe z logo firmy

Gadżety reklamowe z logo firmy

We współczesnych warunkach biznesowych, żeby osiągnąć sukces, firmy muszą wyróżnić się spośród konkurencji, zdobyć lojalnego klienta oraz utrwalić istnienie marki w głowach klientów. Marketingowcy ciągle tworzą nowe plany marketingowe, walczą się za klientów, a agencje reklamowe służą wsparciem dla nich, pomagając zrealizować cele. Jednym z narzędzi, które pomagają rozwinąć firmę, są gadżety reklamowe z własnym nadrukiem. Corocznie popyt na upominki tylko wzrasta, firmy inwestują w rzeczy, które mogą polepszyć relacje z klientami i pracownikami. W tym artykule dowiesz się, czy artykuły reklamowe są drogą do sukcesu!

Gadżet reklamowy - co to jest?

Gadżet reklamowy jest przedmiotem oznakowanym logiem firmy, który może być wykorzystany przedsiębiorstwem w różnych celach. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy jest zasadniczym zadaniem towarów reklamowych. Gadżety, które mieszczą materiały reklamowe, pełnią jedną z najważniejszych celów marketingowych, budują rozpoznawalność marki, wspierają promocję firmy i utrwalają istnienie marki w świadomości klientów. Większość firm na rynku polskim już korzysta z gadżetów reklamowych z nadrukiem, dzięki czemu marka staje silniejszą a przedsiębiorstwo zwiększa szansy na osiągnięcie sukcesu. Artykuły reklamowe oferowane przez agencje są nie tylko miłym prezentem, a i kryją w sobie metodę rozwoju biznesu.

Jakie są rodzaje gadżetów z nadrukiem?

Oferta produktów reklamowych oferowanych przez producentów gadżetów jest dojść szeroką. Szczerze mówiąc, oznakować można prawie wszystko, od gadżetów do domu, do elektroniki i odzieży! Najpopularniejszymi rodzajami gadżetów reklamowych są artykuły biurowe, torby reklamowe, kubki z nadrukiem, kalandarze oraz odzież brandowana. Dla wymagających i kreatywnych klientów posiadamy ekskluzywne gadżety, na przykład zestawy do wina, zestawy narzędzi, portfele podróżne oraz akcesoria VIP. W tym roku zwiększył się popyt na gadżety techniczne, czyli ładowarki indukcyjne, power banki, nośniki pamięci, zegarki i głośniki. Właśnie takie gadżety są jedna z najlepszych opcji, ponieważ każda osoba korzysta z podobnych rzeczy w życiu codziennym, i firma ma szansę ułatwić życie klienta swoim prezentem. Decydując o zakupie gadżetów reklamowych dla firm, warto pamiętać o tym, który gadżet może być przyjemnym wspomnieniem o firmie, i jednocześnie bym integralną częścią życia. Na przykład, dla studentów takim gadżetem może być notes, dla pracowników biurowych - długopis reklamowy, dla kontrahentów kubek z logo, dla kobiet kosmetyczka, dla mężczyzn ładowarka samochodowa.

Metody znakowania gadżetów z logo, która jest lepszą?

Kiedy decyzja o tym, który gadżet chcesz zamówić już podjęta, warto zastanowić się, z której metody skorzystać. Istnieje 7 podstawowych metod, każda ma inny wygląd i ma inne charakterystyki. Nie zawsze da się oznakować konkretny upominek reklamowy w różne sposoby, dlatego warto wiedzieć, co będzie lepiej pasować do wybranego towaru.

Tampodruk

Tampodruk – polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą miękkiego gładkiego stempla zwanego tamponem. Za pomocą tamponu o odpowiednim kształcie wykonywany jest nadruk na nierównych i nieregularnych powierzchniach. Ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest produkowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie, co znacznie zmniejsza czas realizacji zamówień. Materiały, na których najlepiej stosować tą technikę to szkło, metal, plastik, drzewno oraz tworzywa sztuczne. Tą metodą najczęściej są realizowane takie gadżety firmowe z logiem jak długopisy, narzędzia, gadżety ekologiczne, antystresy, notesy oraz różnego rodzaju opakowania.

Sitodruk

To jest technika druku, w której szablon jest nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub wykonaną z włókien syntetycznych. Druk polega na przetłaczaniu farby przez matrycę. Można stosować ją na wielu rodzajach materiałów, takich jak: tkaniny, bawełna, dzianiny, a także drewno czy tworzywa sztuczne. Dlatego też może być wykorzystywany do tworzenia toreb, czapek, odzieży, parasoli, oraz rzeczy plastikowych i drewnianych. 

Haft

To jest jedna z najtrwalszych metod i polega ona na wyszywaniu wybranego wzoru na materiale. Haft się wykonuje specjalną maszyną i stosuje się na różnego rodzaju tekstyliach, tworząc wspaniałą odzież firmową. Odzież z logotypem firmy też jest często zamawiana, ale możemy nie ograniczać się zwykłą koszulką, a na przykład zrobić buty reklamowe, kurtki lub nawet rękawiczki! Za pomocą grafików mogą powstać zupełnie nowe projekty, to może być nie tylko logo, a i dodatkowe elementy tworzące całą historię!

Grawerowanie

Grawer jest jedną z najpopularniejszych metod, nie da się tego zniszczyć oraz możliwy jest nadruk bardzo małych elementów. Grawerowanie ładnie wygląda i często się stosuje do VIP gadżetów, ale nie jest drogą metodą. Asortyment upominków, na których da się zrealizować taki nadruk, też jest szeroki. Musi to być tworzywo twarde, na przykład drzewno, metal, plastik. Często są zamawiane grawerowane artykuły piśmiennicze (ołówki, długopisy z logo), techniczne gadżety, takie jak power banki, słuchawki oraz nośniki pamięci, ale mogą to być i małe breloki.

Termotransfer

Polega na tworzeniu specjalnej naklejki na folii transferowej, nakładaniu jej na produkt i zamykaniu w specjalnej prasie termicznej. Dzięki takim działaniom nadruk będzie wgrzany w materiał. Z tej metody najczęściej korzystamy przy produkcji odzieży, jak i w przypadku z sitodrukiem, ale różnica między metodami jest. Termotransfer ma ograniczenie - maksymalnie 8 kolorów oraz maksymalny rozmiar nadruku zależy od rozmiaru prasy, zwykle ok. 30 cm.

Sublimacja

Nadruk z wykorzystaniem metody sublimacji wykonywany jest specjalistycznymi tuszami, które się nanoszą na transferowy papier, a potem za pomocą specjalistycznej pracy nadruk jest przenoszony na materiał. Sublimacją możemy wykonać tylko gadżety z poliestru, jasnych kolorów. Często realizujemy zamówienia na odzież sportową, smycze, podkładki pod myszkę, specjalne kubki reklamowe. Możliwe jest skorzystanie z dowolnej ilości kolorów, dzięki czemu akcesoria reklamowe mają naprawdę świetny wygląd!

Tłoczenie

Tłoczenie lub hot stamping, kryje w sobie metodę wciskania przygotowanej matrycy w materiał, dzięki czemu otrzymujemy trójwymiarowe, a nie płaskie logo. Nie da się tym oznakować wszystkie materiały, więc najczęściej korzystamy z tej techniki produkując kalendarze, paski, piórniki oraz notesy. Fajnym dodatkiem jest możliwość tłoczenia z folią, nadruk zostaje trójwymiarowym, ale ma elegancką folię na dolnej części. Kalendarze książkowe z tłoczeniem są jednym z najpopularniejszych gadżetów dla firm i zawsze sprawia pozytywne wrażenie!

Firmowe gadżety wybrane, co dalej?

Następnym krokiem jest tworzenie projektu nadruku na artykułach promocyjnych. Materiały reklamowe należy przekazywać w dostępny sposób, żeby odbiorca od razu mógł zrozumieć, o co chodzi. Żeby pomóc wyróżnić się, my wykonujemy nadruki reklamowe nie tylko z logiem, a i tworzymy unikalne projekty dopasowane do potrzeb klientów, oferujemy kompleksowe rozwiązanie. Na przykład poligrafia reklamowa. Nie zawsze wystarczy zamieścić podstawową informację i zrealizować, eksperty branży reklamowej wiedzą, że dużo zależy od designu. Zamawiając produkcję reklamową dla swojej firmy, na pewno będziesz oczekiwał pięknych rzeczy, a my postaramy się ich zrealizować!

Upominki firmowe dla pracowników

Pracownicy są ludźmi, które budują firmę razem z nami, każdy robi swój wkład w sukces firmy i warto to doceniać. Relacje z pracownikami są ważną częścią strategii marketingowej. Wiadomo, że usatysfakcjonowany oraz obdarowany pracownik pracuje lepiej. Dobrą tradycją jest wręczanie prezentów na różne święta. Mogą to być urodziny, święta narodowe, religijne lub firmowe. Wybierając gadżety dla pracowników, warto zwrócić uwagę na uniwersalne upominki, żeby osoba mogła zawsze korzystać z nich, miała dobrze skojarzenie, nawet już nie będąc pracownikiem twojej firmy. Najlepszym gadżetem w takiej sytuacji może być kubeczek z logo, ręczniki, plecak oraz różne akcesoria domowe. Różne branże mają swoją specyfikę, dobrym pomysłem jest połączyć prezent z działalnością firmy, lub dopasować do potrzeb osoby. Nasi pracownicy zawsze mogą pomóc z tym, wybrać najlepszy z posiadanych gadżetów.

Produkty reklamowe dla kontrahentów

Kontrahenci, jak i pracownicy są ważną częścią firmy. Właśnie dla nich my się staramy, ich potrzeby zaspokajamy i chcemy, żeby oni zostali z nami na dłużej. Już wiemy, że każda osoba lubi otrzymywać prezenty, ale w jaki sposób ich wybrać? Który z oferowanych produktów będzie lepiej pasować? Wspaniałym upominkiem będzie zestaw słodyczy, uniwersalne gadżety, które można wykorzystać w życiu codziennym, na przykład uchwyt samochodowy dla telefonu lub zestawy z winem. W tym roku bardzo popularną opcją jest wręczanie zestawów podarunkowych, które mogą mieścić w sobie własną produkcję przedsiębiorstwa, akcesoria reklamowe oraz materiały promocyjne na najbliższy czas.

Targi oraz gadżety reklamowe

Targi lub różnego rodzaju wystawy firmowe są ważną częścią działalności firm. To jest świetną okazją żeby porozmawiać bezpośrednio z konsumentem, dowiedzieć się o potrzebach oraz oczekiwaniach klientów. Wystawy nie zawsze mają na celu sprzedaż, głównym jest zapoznanie się z grupą docelową, zostawienie pozytywnego wrażenia o twojej marce, żeby w razie potrzeby klient mógł zawsze zgłosić się do firmy. W jaki sposób to zrobić? My mamy efektywne rozwiązanie!

Gadżety firmowe z nadrukiem do rozdawania

Wszyscy lubią otrzymywać prezenty, własnie dla tego firmy często mają gadżety reklamowe na wydarzeniach branżowych. Otrzymując taki gadżet, mózg buduje pozytywne skojarzenie, co zwiększa szansę utrzymania pozytywnej relacji z klientem oraz zwiększa lojalność. Najpopularniejszymi gadżetami do rozdawania są smycze reklamowe, kubki reklamowe z logo, gadżety biurowe (czyli długopisy, teczki, ołówki oraz notesy), torby, antystresy oraz gadżety ekologiczne. Przecież tym nie ogranicza się nasza oferta, każda firma może dopasować gadżety do swoich potrzeb, branży, kolorów logo, budżetu oraz celów promocyjnych, dostępne gadżety możecie sprawdzić na naszej stronie internetowej, lub przy rozmowie telefonicznej!

Tanie gadżety czy wysokiej jakości gadżety? Czy da się to połączyć?

Cena gadżetów reklamowych jest jednym z najważniejszych kryteriów przy wyborze produktów promocyjnych. Są nawet takie, których cena jest mniejszą niż 2 zł, ale to nie znaczy, że gadżet jest złej jakości. Na cenę ma wpływ ilość gadżetów, czyli im więcej, tym niższa jest cena jednostkowa firmowych gadżetów reklamowych. Po drugie, wpływ ma metoda naniesienia oraz rozmiar nadruku, ale możecie nie martwić się, konsultanci zawsze pomogą wybrać najlepszy upominek. Są tanie artykuły, których cena zawsze nie będzie zbyt wysoką. To są długopisy, breloki, artykuły biurowe oraz inne drobne gadżety. W tym roku w ofercie był nawet długopis za 0.82 zł, jako najtańszy gadżet! Mówiąc o jakości warto zwrócić uwagę na materiały. Najtańsze gadżety często mają prostsze materiały, które mogą być nie zbyt wytrwale, dlatego przed zakupem warto zastanowić się, czego oczekujesz od artykułów firmowych.

Nietypowe gadżety promocyjne

Pomagając firmom wybrać akcesoria, my zawsze staramy się zaproponować oryginalne gadżety reklamowe, upominki, które mogą sprawić pozytywne wrażenie na klienta oraz nie będą wyrzucone do kosza. Oferta niezwykłych gadżetów jest dojść szeroka, ponieważ każdy gadżet może się stać oryginalnym dzięki znakowaniu. Nasi utalentowani graficy mogą pomóc zrealizować dowolny pomysł Państwa lub zaproponować swoje pomysły. Mówiąc o gadżetach, które na pewno będą unikalne i niepowtarzalne, możemy przedstawić szeroką ofertę boxów upominkowych, które mogą zawierać dowolne prezenty wybrane przez Państwa, akcesoria do domu i kuchni, z których klienci na pewno będą korzystać oraz slodycze, wykonane zgodnie z projektem państwa. Brzmi satysfakcjonująco? Wiemy, że tak, ale to nawet nie jest cała moc! Wiedząc o tym, czym firma się zajmuje, jesteśmy w stanie zaproponować nietypowe gadżety promocyjne z nadrukiem dopasowane do potrzeb i oczekiwać, znaleźć właśnie to, co wy szukacie!

Daria

Daria

Młoda studentka marketingu, uwielbia ciekawe wyzwania i zawsze może znaleźć niestandardowe rozwiązania sytuacji. Wierzy, że wszystko jest możliwe, jeśli włożyć się odpowiednio dużo wysiłku.