Regulamin konkursu "Zielona Motywacja"

§1.
Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu „Zielona Motywacja” jest Agencja Szpilka z siedzibą w Łodzi, ul. Ciesielska 23, 91-308 Łódź.
  2. Konkurs odbywa się na terenie Polski.

§2.
Terminy

  1. Konkurs rozpoczyna się 29 stycznia 2025 roku i kończy 28 lutego 2025 roku.
  2. Zbieranie losów kończy się 30 stycznia 2025.
  3. Do 7 lutego wszyscy uczestnicy konkursu dostaną potwierdzenie mailem informujące o udziale w konkursie.
  4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 3 marca 2025 roku na stronie www oraz mediach społecznościowych – FB oraz Instagram.

§3.
Warunki uczestnictwa

  1. W konkursie mogą uczestniczyć pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Z udziału w konkursie są wyłączeni pracownicy Organizatora oraz ich rodziny (małżonkowie, rodzice, dziadkowie, dzieci, wnuki, prawnuki i rodzeństwo). które w dniach 29–30 stycznia 2025 roku biorą udział w targach Promo Show 2025 w Warszawie.
  2. Warunkiem uczestnictwa jest:
    • oddanie głosu na wybrany produkt: masło do ciała pomarańcza chili lub masło do ciała czekolada oraz umieszczenie swojej opini na stronie https://g.page/r/CSt7dNf907NKEB0/review
    • wypełnienie zielonego losu z danymi kontaktowymi takimi jak: imię i nazwisko, numer tel i adres e-mail. na stoisku targowym Agencji Szpilka.
  3. Każdy uczestnik może zgłosić się tylko raz.

§4.
Nagroda

  1. Nagrodą w konkursie jest rower miejski 28".
  2. Nagroda zostanie przyznana jednemu uczestnikowi.
  3. Warunkiem odebrania nagrody jest złożenie zamówienia na dowolny zestaw z eko katalogu 2025 o wartości minimum 3000 zł netto do końca lutego 2025 roku.
  4. Nie jest możliwe odstąpienie prawa do nagrody osobom trzecim. Nie jest możliwa zamiana nagrody lub jej części na jej równowartość w formie pieniężnej.

§5.
Sposób wyłonienia zwycięzcy

  1. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania, które odbędzie się 3 marca 2025 roku.
  2. Losowania dokona właściciel Agencji Szpilka.
  3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej mailowo na adres e-mail podany w formularzu, o którym mowa w pkt 2. Zwycięzca zobowiązany jest skontaktować się z Organizatorem w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia, w którym przesłano mu informację o wygranej, pod rygorem utraty prawa do nagrody, w celu ustalenia wszystkich danych i terminów koniecznych do skutecznej realizacji prawa do nagrody.
  4. Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie www, Faceboku, Instagramie.
  5. W przypadku rezygnacji przez Zwycięzcę z nagrody lub utraty przez Zwycięzcę prawa do nagrody, Organizator zastrzega sobie prawo wskazania jako zwycięzcy innego Uczestnika konkursu.

§6.
Ochrona danych osobowych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych uczestników jest Agencja Szpilka.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzcy oraz przekazania nagrody.
  3. Uczestnicy mają prawo do wglądu, poprawiania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych.
  4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w konkursie.
  5. Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na kontakt drogą mail lub telefonicznie.

§7.
Reklamacje i odwołania

  1. Reklamacje związane z konkursem można składać pisemnie na adres siedziby Organizatora w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres kontaktowy oraz dokładny opis powodu reklamacji.
  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, a odpowiedź zostanie przesłana na podany przez uczestnika adres.

§8.
Postanowienia końcowe

  1. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, zmiany formuły konkursu, o ile zmiany te nie będą pogarszały warunków uczestnictwa w Konkursie, a także do możliwości jego odwołania lub przerwania.
  3. Wszelkie pytania związane z regulaminem należy kierować na adres e-mail: biuro@agencjaszpilka.pl.