Gadżety firmowe z logo - co wybrać na podarunek firmowy?

Gadżety firmowe z logo - co wybrać na podarunek firmowy?

Każde biuro to kopalnia gadżetów reklamowych. Wszystko, co może się przydać do codziennej pracy, a co można opatrzyć indywidualnym nadrukiem jest zawsze bardzo na czasie. Pene kategorie gadżetów nigdy nie przestaną być modne, głównie dlatego, że są potrzebne w codziennej pracy w biurze. Nie sztuka jest zrobić znakowaniem na jakimkolwiek gadżecie, który wyladuje szybko w szufladzie i straci swoja moc reklamową. Sztuką jest zrobić coś co będzie używane cały czas utrwalając daną markę.

Gadżety na biurko z logo

Coraz więcej osób zastanawia się na gadżetami do reklamowymi z logo. Wiele z nich zaczyna wątpić, czy są jeszcze w ofercie gadżety z logo firmy, które doceni klient, a które będą przydatne w codziennej pracy. Gadżety reklamowe, które znajdziesz w tej kategorii to przede wszystkim długopis, gumka, ołówek, temperówka lub jakiś stojak biurkowy. Myśląc o tym, na co zdecydować się wybierając gadżety reklamowe na biurko trzeba postawić na produkt biurowy, który będzie jak najbardziej praktyczny.

Akcesoria na biurko z logo

Są w sprzedaży też bardzo szczególne gadżety typowo dla dla faceta. Różnego rodzaju szkatułki na cygara lub też mechanizmy typu perpetuum mobile, Wahadło Newtona, jeden z najbardziej popularnych gadżetów polegające na tym, żeby wprawić w ruch jedna kulkę, która uderzy w pozstałe, tak że ostatnia kulka wychyli się na taką samą wysokość jak ta pierwsza. Pokazuje to zachowanie energii kinetycznej, ale jest też świetnym gadżetem relaksującym, który często gości na biurkach. Panie dla odmiany bardzo lubią różnego rodzaju ramki na zdjęcia zarówno te analogowe jak i elektroniczne. Można je dobrać pod kolor wyposażenia pokoju i dodatkowo będą pełniły funkcję reklamową.

Gadżety biurowe

Tutaj można pochylić się na kategorią gadżety na biurko prezesa bo jest to pewnego rodzaju nisza. Jakie gadżety reklamowe z brandingiem można podarować prezesowi, żeby były jednocześnie użyteczne, ale bardzo eleganckie? Nawet zwykły klip do notatek zmieni się w wyjątkowy upominek reklamwy jeśli będzi wykonany na przykład ze szkła lub kryształu, opatrzony metalowym wykończeniem. Bardzo na czasie są szklane przyciski do papieru, na których idealnie wygląda dyskretnie wykonany grawer. Polecać można również przedmiot taki jak drewniany zegar biurkowy, indukcyjna podstawka na telefon czy wizytownik. Stojaki na wizytówki wykonane z egzotycznych materiałów to hit tego sezonu.

Gadżety biurowe i gadżety reklamowe z logo

Niezmiennie prym wiodą tutaj notesy. Pełen przekrój rozmiarów, w tym najbardziej popularny rozmiar A5 i A6. Kartki gładkie, w linie lub w kratkę. Do tego można wybrać czy notes ma być klejony szy na sprali. Niektórzy chcą mieć oznakowaną wyłącznie okładkę wybierają gotowe notatniki z oferty katalogowej. Są też tacy, którym zależy na brandingu na każdej stronie i wtedy trzeba wyprodukować taki note od zera. Czasowo wychodzi podobnie, a wszystko zależy od oczekiwań. Najważniejsze jest to, że są to bardzo użyteczne gadżety do pracy biurowej.

Organizer na biurko, podstawka czy przybornik

Organizer i przybornik to dwa najbardziej popularne akcesoria biurowe.Na obu bardzo dobrze prezentuję się logotyp klienta. Mogą być stojące, lub leżące w zależności od wyposażenia. Z karteczkami, spinaczami, taśmą klejącą lub znacznikami. Same przydatne gadżety, które zawsze powinny być pod ręką. Nie trzeba sprawdzić w szufladzie czy są bo wszystko widać na pierwszy rzut oka, Do tego warto pomyśleć jeszcze o biurze, do wyboru kilka formatów w tym najbardziej popularny to A2 i A3. Zadrukować można całą powierzchnię nie tylko danymi adresowymi czy kalendarzem na cały rok, ale także ciekawą reklamą w pełnym kolorze.

Jaki długopis wybrać?

To chyba najbardziej popularny upominek reklamowy, ale jednocześnie wiele osób uważa, że ten gadżet, nie mieści się w kategorii fajne gadżety na biurko. Można jednak zaryzykować stwierdzenie, że, jak się bardzo postarasz to znajdziesz, na rynku długopis, który będzie zaskakiwał, ale jednocześnie długopis, który przydaje się w codziennej pracy w biurze. Większe opcje dają długopisy plastikowe bo potrafią mieć nie tylko różne kształty i wykończenia, ale także personalizowane klipsy, często w dowolnym kształcie.. Nadruk na całej powierzchni długopisu również potrafi zaskoczyć niejednego klienta. Nie musimy ograniczać się wyłącznie do samego logotypu na korpusie. Można popuścić wodze fantazji.

Jaki gadżet nadaje się do nadruku?

Gadżety reklamowe wykonane są z różnych materiałów. Najczęściej metal, drewno i plastik, ale również inne modyfikacje materiałów. Decydując się na znakowanie nie wolno zapominać, że na niektórych powierzchniach ciężko wykonać nadruk. Na metalu dość szybko dochodzi do ścierania się logotypu, jesli było robione metoda tampodruku. Lepiej zdecydować się na grawer. Tą metodą można wykonać nawet bardzo drobne elementy takie jak gwiazdki w logotypie unijnym lub jakiś podpis milimetrowej wysokości. Grawer ma też tą przewagę, że się nie ściera w miarę użytkowania gadżety i wygląda bardzo elegancko i estetycznie, Znakujące także tekstylia trzeba sprawdzić kiedy lepiej zastosować termotransfer, a kiedy lepiej sitodruk. Tutaj doświadczony drukarz będzie wiedział co zaproponować, żeby klient był finalnie zadowolony.

Jakie gadżety na biurko z logo są nieużyteczne?

Wybierając konkretne produkty reklamowe trzeba mieć na względzie znakowanie. Na mały gadżetach typu spinacze lub wąskich takich jak długopis, ołówek czy pióro nie zmieści się bardzo długo napis lub duże logo. Spory problem może być również z naniesieniem logotypu, który ma sporo drobnych elementów. Na tak małej powierzchni wszystko zleje się w jedną plamę nie daje zadowalającego efektu końcowego. Lepiej wybrać wtedy zakreślacze, zakładki, może jakiś kalkulator czy nawet temperówkę. Potrzebny jest do tego doświadczony handlowiec z agencji reklamowej, który doradzi widząc jakie oznakowanie ma być wykonane na danym gadżecie reklamowym. Do bezużytecznych gadżetów reklamowych należą też takie gdzie logo jest mało widoczne, ale gadżety same w sobie są nudne i obdarowana osoba nie będzie ich używać.

Gabriela

Gabriela

Gabi – prawdziwy rekin sprzedaży, nie zna pojęcia „nie da się”. Zamiłowanie do wysokogórskich wspinaczek przekłada się na pracę z Klientem. Dążenie do wyznaczonego celu, determinacja i wytrwałość to 3 cechy Gabrysi, dzięki którym śpisz spokojnie.